CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 2, 2009

Birthday Aku


korang nak tahu x tentang bday aku? argh x kire lah aku nak gtau gak. aku baru dua kali celb8 ngan kengkawan. yang lain seme ngan family. family aku ske sambut bday aku, sebab cuti. happy giler, asal bday aku jer cuti. tapi ade x syok gak... x dapat clbr8 ngan kengkawan. yang 2 kali tu, skali kat b.pusat n skali lagi kat mrsm.tu jer.kat ipt x penah lg. n tima kasih kat siti sebab wat kek coklat tuk aku tahun ni. sedap sangat. tahun depan kek coklat lagi pun xpe. hadiah bday? hahah x pnah dapat deh. bukan nak buat ayat sedih. tapi sinonim dah. n dah dua tahun bday aku, aku x sambut ngan hero aku. Abd Malik Bin Yusuf. rindu bukan main. tapi Allah lg sayang kat beliau. nak nangis pun ader. argh! aku anak lelaki cover macho. cuti lama kot. tapi seme xde kat rumah time kerja. dan aku makan sorg2 kat meja, xde dah Allahyarham Abd Malik teman. dulu aku makan saing die.skrg x dapat la cep...haih sedey gak aku. k lah cukup dulu nanti aku citer lg.

3 comments:

Alip Musri said...

yang pergi xkan kembali... hanya memori pengubat duka...tabahkan hati cekalkan jiwa... contohi peribadi jadi sepertinya...ade rezeki dapat ar smbut ngan kengkawan lengkali...

FieQa AfiQah said...

jgn la sdeyh..Allah lgi sygkan die..sdeh tu mmg xdpt nk di elak..sbr..byk kan doa..sedekah fatihah..
wlopun cuti..still leyh smbut..jgn rsau laa..kwn2 rmai..nnt msuk upm..leyh clebrate rmai2 wlopun lmbt..=)

Jalak Lenteng said...

Weih..aku penah sambut birthday...best gler...kat tepi kolam renang...rmai kawan datang...sume pkai costume...aku wat costume party..pastu dieorg pkaikan aku topi ahli sihir 3 segi....pastu dieorg reramai nyanyi kat aku....pas soh tiup lilin..sesorg datang suap2 kek yang aku potong...pastu dapat bnyak adiah...pastu...dan bermacam2 lagi pastu la...alah....same je mcm ko tgk dalam tv tu...cmtu la party aku...x pe...t aku wat kan party cm yang aku wat ritu kat ko....(ceh...x syukur...dah dapat kek cokelat dr siti pun x cukup g...ok la tu...kurg2 de gak yang rajinkan diri wat kek kat ko....)