CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 26, 2009

baca la kalu rajin

hai lama x update blog(copy dr blog org). x tahu nak tulis ape.(copy gak) pade semiggu yg lepas aku sempat jd student ipg kampus ampuan afzan. tolong abg aku wat asgment duk sana. tido n evrthng kat sana. dah mcm student sana la. yg ajaib nyer x de langsubg mcm ipg aku. lecturer x amik pot(pasu) lgsung. x kena letak kad n kuar ikut suke hati x de la kena selapas 12 saje. aku jd hairan. aku main kat padang ngan student sana. peh dah azan mghrib. cuak aku. dirg kate rilek bos, sini xde baharom nak halau. diorg bebas bercouple dating dalam mktb. tapi xde plak kes sumbang saran nih. ipg aku yg beria jaga sampai 3 kes tahun ni. betul pepatah org tua. bukan org tua bengong kat mktb aku. lg di larang lg org nak wat. mcm lipis dia main PALAU( vocab org pahang= main lepas jer) x e pun wat salah laku. betulla. kite dah besar. tahu jaga diri ikut adat n agama. tapi ble dah dikongkong tu yg nak memberontak. mcm kat lipis diorag x de alasan nak memberontak. haih harap maktb aku pun buka minda skit. jgan nak membangsat jer.

0 comments: